Rada Rodziców

Informacje ogólne

Rada Rodziców w naszym przedszkolu to 15 osobowa grupa przedstawicieli Rodziców – po 3 członków z każdej grupy.

PREZYDIUM RADY RODZICÓW

1. Przedodniczący – Nowakowski Dominik

2. Z-ca Przewodniczącego –

3. Skarbnik –

4. Sekretarz –

 

SKŁAD KOMISJI REWIZYJNEJ

1. Przewodnicząca –

2. Z-ca Przewodniczącej –

3. Członek –

Cele Rady Rodziców

  1. Finansowe i organizacyjne wspieranie działalności statutowej przedszkola (współfinansowanie wycieczek; teatrzyków; festynów; cyklicznych zajęć teatralnych; zakup prezentów na Boże Narodzenie, Wielkanoc i Dzień Dziecka; konkursy plastyczne etc.)
  2. Zapewnienie rodzicom wpływu na działalność przedszkola
  3. Współpraca z dyrektorem i nauczycielami przedszkola

Składki na Fundusz Rady Rodziców

Składka wynosi 35zł miesięcznie za jedno dziecko. Zbiórka składki odbywa się równolegle z wpłatami za przedszkole u przedstawiciela Rady.

Sprawozdanie z wydatków Rady Rodziców

Wpływy, którą udało nam się zgromadzić pomagają uatrakcyjnić czas, który nasze dzieci spędzają w Przedszkolu.

Zbierane pieniądze zostają przeznaczone na:

  1. Pomoce naukowe
  2. Teatrzyki, przedstawienia, zajęcia dodatkowe
  3. Wodę z dystrybutorów w każdej grupie
  4. Reprezentację
  5. Inne okazje np. Mikołajki, Pasowanie na przedszkolaka

Cele uzależnione są od kwoty, którą uda nam się zgromadzić. Im więcej pieniędzy zbierzemy, tym ciekawiej jesteśmy w stanie zorganizować dzieciom czas.

Zestawienie wpływów i wydatków Rady będzie udostępniane rodzicom kwartalnie na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Przedszkola.

Kontakt z Radą Rodziców

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek uwagi dotyczące działalności Rady Rodziców prosimy o kontakt: rada@przedszkole106.pl

Rada Rodziców nr konta:

12 1320 1104 3033 2610 2000 0001

 
 
 

kontakt

Przedszkole nr 106

ul. Trocka 4
03-563 Warszawa
tel./fax: (022) 679-67-99
e-mail: sekretariat@przedszkole106.pl
 
 
 
  The administrator needs to log in and select a Google Analytics account.Liczba odsłon: (ostatnie 30 dni)